سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط ۲۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در سقز

مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: از ابتدای سال جاری ۲۱۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - عبدالله ابراهیمی گفت: از ابتدای امسال۲۱۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در شهرستان سقز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی شناسایی، کشف و ضبط شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه هر ماینر ۲٫۵ الی ۳ کیلووات برق مصرف می‌کند، گفت: این ماینر‌ها باایجاد بارنامتعارف در شبکه فشارضعیف شهری، حین بازرسی لوازم اندازه گیری و آمپراژ گیری کشف و جمع آوری شده است.

او با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع ۵۸ ماینر در شهرستان سقز کشف و ضبط شد می گوید: میزان کشفیات رمز ارز دیجیتال در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش یافته است.

ابراهیمی گفت: متأسفانه بعضی از افراد سودجو بدون درک وضعیت کنونی مبادرت به استفاده از برق به‌صورت غیرمجاز برای مصارف غیرعادی اقدام به ماینینگ می‌کنند که همین امر باعث می‌شود ضمن ایجاد خسارت در وسایل برقی مشترکانی که از شبکه مربوطه تغذیه می‌نمایند سبب ایجاد خساراتی به تجهیزات شبکه برق می‌شوند که متعاقبا” منجربه خاموشی‌های ناخواسته برق می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز در پایان ضمن تأکید بر برخورد جدی و قانونی با مراکز غیرمجاز سرقت انرژی با همکاری مراجع قضایی و انتظامی از همه هم‌وطنان خواست همکاری لازم را به منظور پایداری شبکه توزیع برق و تامین برق مستمرو پایداربا شرکت توزیع برق استان کردستان داشته باشند.

ابراهیمی می گوید:هرگونه مصارف غیر مجاز را از طریق ۳ شماره ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق، ۱۱۰ پلیس انتظامی و یا شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.