سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

دستگیری ۵۴ سارق طی ماه گذشته در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح اقدامات مقابله‌ای با سرقت و دستگیری ۵۴ سارق طی ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ قدرت حیدری زاد، گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ماه گذشته توسط پلیس شهرستان ایلام به مرحله اجرا درآمد.

او با اشاره به این که برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره سرلوحه کار پلیس قرار دارد ، گفت: در راستای اجرای این طرح ۵۴ سارق دستگیر و ۱۳۸ فقره سرقت کشف شد.

او با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۳۵۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: جمع آوری ۲۵ معتاد متجاهر و کشف ۱۳ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح طی یک ماه اخیر بوده است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده به ۱۳۸ فقره انواع سرقت در سطح شهر ایلام اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

او با تاکید بر تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه، گفت: توقیف ۷۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و قانون گریز از دیگر اقدامات این طرح بوده است.

او در پایان، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت با اجرای طرح‌های ویژه ابتکاری، کاربردی و عملیاتی در جهت تامین نظم و امنیت شهروندان ایلامی تداوم دارد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.