سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از بازگشایی راه های ارتباطی روستایی تا رسیدن امیکرون به گیلانغرب

فرماندار دالاهو گفت: تمام راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی (روستایی) این شهرستان که بر اثر بارش برف هفته گذشته مسدود شده بود با تلاش عوامل امدادی و راهداری بازگشایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- کرم محمدی گفت : بارش سنگین برف ارتباط ۱۴۷ روستای این شهرستان را مسدود کرده بود، ولی با وجود صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه، بازگشایی این راه‌ها با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری، جمعیت هلال احمر و دستگاه‌ها و ماشین آلات برف روب شهرداری‌ها بازگشایی شد.

به گفته فرماندار دالاهو ارتفاع برف بی‌سابقه چند روز گذشته در این شهرستان به یک متر هم در برخی مناطق رسیده که ستاد پیشگیری و مدیریت پاسخ به بحران و عوامل مختلف و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی روز‌های بسیار سختی را سپری کردند که از تلاش تمام عوامل قدردانی می‌شود.

فرماندار دالاهو گفت: با توجه به یخبندان و بارش سنگین برف و برودت هوا که باعث لغزندگی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی شده از همه کسانی که قصد تردد در محور‌های ارتباطی منطقه را دارند درخواست می‌کنیم که تا بهبود شرایط و عادی شدن وضعیت و بازگشایی مسیر‌ها سفر‌های غیر ضرور خود را به تعویق بیندازند، چون در چنین وضعیتی تردد به سهولت امکان پذیر نیست.

ویروس کرونای اُمیکرون به گیلانغرب رسید

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: ویروس کرونای اُمیکرون به این شهرستان رسیده از این رو از مردم می‌خواهیم که با توجه به خطرات این سویه جدید و قدرت انتشار بالای آن موازین بهداشتی را رعایت کنند.

فریدون نوری گفت : تاکنون ۹۵ درصد جمعیت هدف در شهرستان گیلانغرب واکسیناسیون شده اند، تاکنون ۱۶هزار و ۷۰۵ نفر در این شهرستان دُز سوم را دریافت کرده اند که این تعداد ۳۷ درصد جامعه هدف شهرستان و ۱۰ درصد بیشتر از میانگین استانی است.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب آمار مبتلایان به کرونای بستری این شهرستان هم اکنون چهار نفر است و تعداد ۱۵ نفر تحت مراقبت خانگی هستند.

با توجه به شیوع نوع جدید ویروس اُمیکرون در سطح دنیا و اهمیت ایمن سازی جامعه در کنترل این بیماری، رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حذف تجمعات و دور همی‌ها ضرورت دارد.

آن دسته از مردمی که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت واکسن نشده اند برای سلامتی خود و خانواده‌ها نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

 ۱۰۰درصد دانش آموزان دُز اول و ۹۳ درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده اند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مجموع ۱۷هزار و ۹۸۰ نمونه اخذ شده که چهار هزار و ۵۶۷ مورد مثبت بوده که از این تعداد ۱۱۵ مورد فوت کرده اند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.