سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقا و توسعه شبکه دیتای ثابت در مرکز تلفن شهرک خیبر دزفول

با اجرای عملیات و نصب تجهیزات فنی در مرکز تلفن شهرک خیبر از توابع شهرستان دزفول، شبکه دیتای ثابت این مرکز توسعه و ارتقا یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رحیم فلاح زاده می‌گوید: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکان جهت بهره مندی از خدمات نوین ارتباطی، عملیات توسعه و ارتقا شبکه دیتای مرکز تلفن شهرک خیبر در دستور کارشناسان متخصص حوزه شبکه دیتا منطقه خوزستان قرار گرفت.

او افزود: عملیات توسعه و ارتقای مرکز تلفن شهرک خیبر به همت تیم‌های عملیاتی و فنی حوزه شبکه دیتا و همکاری حوزه انتقال و همچنین همکاری کارشناسان مخابرات در شهرستان دزفول و با نصب و راه اندازی یک دستگاه سوییچ در مرکز و تعویض کارت کنترلی و ک‍انفینگ تجهیزات مرکز، برگردان تجهیزات منصوبه در مرکز به سوییچ جدید انجام شد.

مدیر مخابرات خوزستان گفت: همچنین با نصب دستگاه و تجهیزات فنی و اجرای چندین رابط نوری با هدف توسعه و ارتقای سرعت شبکه دیتای مراکز تلفن اطراف شهرک خیبر در آینده نزدیک اجرایی و عملیاتی می‌شود و

با اجرایی شدن عملیات توسعه شبکه دیتا، پهنای باند سرعت دیتای مشترکان از ۱۰۰ مگا بیت بر ثانیه به یک گیگابیت افزایش یافت و مشترکان از خدمات دیتایی و پهنای باند با سرعت مطلوب و با کیفیت بر خط بهره‌مند شدند.

گفتنی است عملیات توسعه شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی به ویژه توسعه و ارتقای شبکه دیتا به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان با سرعت بیشتری و با استفاده از ظرفیت موجود طبق برنامه‌ای مدون و در زمان بندی خاص در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.