سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلودیو رانیری از هدایت واتفورد برکنار شد

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال واتفورد به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتبال واتفورد، کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی خود را پس از گذشت فقط سه ماه و نیم از فعالیتش برکنار کرد. این باشگاه لیگ برتری اکنون جست و جوی جانشین او را آغاز کرده است.

به دنبال شکست ۳-صفر جمعه شب واتفورد مقابل نوریچ سیتی، که این تیم را به رده نوزدهم و ما قبل آخر جدول فرستاد، سران واتفورد تصمیم به برکناری این سرمربی ایتالیایی گرفتند.

واتفورد اکنون به دنبال سومین سرمربی دائمی خود در این فصل است، پیش از این روز ۳ اکتبر شیسکو مونوز توسط جینو پوتزو در مالک باشگاه برکنار شد و باشگاه واتفورد در آن زمان چهاردهم لیگ بود.

رانیری در طول دوران سرمربیگری خود تنها موفق به کسب هفت امتیاز شد که مهمترین آن پیروزی ۴-یک مقابل منچستریونایتد در ویکاریج رود در ماه نوامبر بود. از آن زمان به بعد، واتفورد تنها یک امتیاز کسب کرده است. (تساوی یک -یک مقابل نیوکاسل در ۱۵ ژانویه)
به این ترتیب چهارمین دوره رانیری در فوتبال انگلیس پایان یافت او پیش از واتفورد هدایت چلسی، لسترسیتی و فولام را بر عهده داشت.

بزرگترین دستاورد رانیری در دوران مربیگری اش در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به دست آمد که لستر را در حالی که یکی از کاندیداهای سقوط بود به عنوان قهرمانی در لیگ برتر  انگلیس هدایت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.