سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار جدید صالح‌آباد خراسان رضوی منصوب شد

"محمد علیمردانی" در آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی صالح‌آباد معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سیدهادی طباطبایی گفت: سعی و تلاش ما بر این است که مسئولانی با شاخصه‌های مدیریت جهادی و فسادستیزی، همراه با ارزش‌های والای اخلاقی انتخاب کنیم و مدیریت جهادی نیز با این عوامل محقق می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  گفت: ضروری است روند شناسایی ظرفیت ها، منابع و پتانسیل‌های این منطقه مرزی به خصوص در حوزه معادن ادامه یابد و امیدواریم با همراهی مردم، شاهد شکوفایی، توسعه و رشد هرچه بیشتر این شهرستان باشیم.

او گفت: شعار دولت سیزدهم فسادستیزی و اخلاق‌مداری است و در حال حاضر فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم، که در واقع بالاترین عبادت است، برای مدیران مهیا شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: فرماندار جدید صالح آباد، از فرزندان شاهد است که انگیزه بالایی هم برای کمک به رشد و شکوفایی این شهرستان دارد و امید است اولین گام‌های خود را در زمینه استقرار ادارات، صنعت، ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان و توجه به معادن و تشویق سرمایه گذاران بردارد.

در این آیین با قدردانی از خدمات، ولی قلیچی، فرماندار سابق صالح آباد، محمد علیمردانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان مرزی معرفی شد.

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.