سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجری آمریکایی: بایدن آمریکا را مایه خنده کرده است

مجری مطرح آمریکایی ضمن انتقاد از دولت بایدن گفته است آمریکا در آستانه فاجعه‌ای انسانی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان – استیو هیلتون، مجری فاکس نیوز از دولت بایدن به دلیل کوتاهی در اجرای وعده‌های انتخاباتی خود شدیدا انتقاد کرد و گفت: «به جای دولت شایسته‌تر و انسانی‌تر، ما در آستانه یک فاجعه انسانی هستیم و در افغانستان نیز خودپسندی و غرور بایدن مستقیما باعث مرگ ۱۳ سرباز شجاع ما شد».

مجری آمریکایی گفت: «بایدن آمریکا را به مضحکه تبدیل کرده است، زیرا رژیم‌های سرکش در برابر ضعف او قد علم کرده اند. بایدن به جای وعده‌هایی در خصوص وحدت که داده بود شعله‌های نفرت و تفرقه را برافروخت. او حتی به خاطر اهداف حزبی به تنش‌های نژادی دامن زد».

وی ضمن انتقاد از اقدامات دولت بایدن در مقابله با کرونا، افزایش مرگ‌و‌میر در آمریکا و عملکرد نادرست اقتصادی دولت بایدن را زیر سوال بود.

انتقاداتی که اخیرا از بایدن مطرح می‌شود به دلیل عدم توانایی بایدن در اجرای  وعده‌های انتخاباتی خود است. به گفته هیلتون حتی رسانه‌های لیبرال نیز این روز‌ها از «ریاست جمهوری فاجعه‌بار بایدن» و تاثیرات آن بر «انقلاب بعدی» می‌گویند.

درست یک سال پس از ریاست جمهوری بایدن بر آمریکا همه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد او بیش از هر زمان دیگری محبوبیت خود را از دست داده است.

نظرسنجی دانشگاه «کویینی‌پیاک» که همین ماه منتشر شده است نشان می‌دهد که تنها ۳۳ درصد از مردم با نحوه مدیریت بایدن موافق هستند و اکثریت آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن در کنترل همه‌گیری کرونا، سیاست خارجی و اقتصاد ناامید شده اند. نظرسنجی‌ها به طور ضمنی نشان می‌دهد بایدن در مهار همه‌گیری ناموفق بوده است و تورم تاریخی و نحوه خروج از افغانستان نیز بر آن افزوده است. این‌ها همه مسائلی است که بایدن در کمپین انتخاباتی خود بر روی آن‌ها تمرکز کرده بود.

نظرسنجی دیگری که از سوی فاکس بیزنس انجام شده نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها سال ۲۰۲۱ را سال بدی برای خانواده‌هایشان دانسته اند و به آینده این کشور امیدوار نیستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.