سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در خراسان رضوی

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی از اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌های نیازمند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - رضا سلم آبادی گفت: این اقلام دارای ۲ ارزش، یکی ارزش دفتری و یک ارزش بازاری است؛ لذا از آنجا که این اقلام جهیزیه به صورت کشوری و مستقیم از کارخانه‌ها تهیه شده، تهیه آن بدون دریافت سود بوده و تولید ایران است.

به گفته او ارزش دفتری هر سری جهیزیه ۲۰ و ارزش بازاری آن ۴۰ میلیون تومان است که در مجموع ارزش دفتری کل این اقلام ۲۶ و ارزش بازاری آن ۵۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن از طریق منابع دولتی و بخشی هم از محل جذب مشارکت‌های مردمی و توسط خیرین خریداری شده است.


بیشتر بخوانید


اهدای ۲۶ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی در خواف

همچنین در مراسمی که با حضور فرماندار، مسئولان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی خواف برگزار شد، ۲۶ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش اهدا گردید.

فرماندار خواف گفت: تامین جهیزیه برای دختران دم بخت خانواده‌های زیر پوشش یکی از برنامه‌های مهم این نهاد با هدف ازدواج آسان و توانمند سازی مددجویان است. امیدواریم این حرکت خداپسندانه پایدار باشد.

حسین سنجرانی گفت: ارزش ریالی هر سری جهیزیه  ۱۲ میلیون تومان است و این سری جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند فرش، اجاق‌گاز، بخاری، جاروبرقی و دیگر کالا‌های ضروری می‌باشند.

امروز رزمایشی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شد که ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰۰ لوازم گرمایشی به نیازمندان اهدا شد.

 

انتهای پیام//س.ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
الف ب
۱۹:۰۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
هیچ کاری تا به حال کمیته امداد منطقه 3 مشهد برای مددجویان انجام ندادن چرا به دروغ طبلیق میکنید ما به دختران پسران دم بخت جهیزیه کمک کردیم پس کو کجا میره این همه لوازم و وامی که برای جهیزیه میدین میارن انبار کمیته رو پر میکنن بعدش میگن اینها برای شهرستانیهاست نعلوم نیست کجا میره این لوازم و و و اگر کسی داشته باشه ختی چند برابر پول بده نیخره نمیاد پیش اینها گردن کج کنه