سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

نظارت بر بازگشت از مرز مهران با حساسیت دنبال می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در تشریح وضعیت مرز مهران، گفت: نظارت‌ها بر روند بازگشت افراد از مرز بین‌المللی مهران بدلیل شرایط کرونا و شیوع سویه اُمیکرون با حساسیت خاصی دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - محمدسبحان حسنی گفت: ورود اتباع عراقی به کشور از طریق مرز مهران با توجه به نگرانی در مورد سویه اُمیکرون محدود است و افرادی که تست آن‌ها مثبت باشد، دیپورت می‌شوند و از ورود آن‌ها به کشور ممانعت به عمل می‌آید.

او گفت: در خصوص ایرانی‌هایی که هوایی به عراق عزیمت کرده و به صورت زمینی از طریق مرز مهران وارد کشور می‌شوند نیز افراد دارای علامت و افرادی که تست پی‌سی‌ار ندارند مورد بررسی قرار می‌گیرند و افرادی که تست آن‌ها مثبت باشد طبق پروتکل و شرایط خاصی به استان محل سکونت خود اعزام می‌شوند.

او در عین حال او گفت: مرز مهران برای تردد زائران و گردشگران همچنان بسته است و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تردد از مرز مهران به سمت جمهوری اسلامی ایران فقط به روی گروه‌های تصویب شده باز است.

او گفت: مرز مهران تنها به روی تجار، سرمایه‌گذاران و بازرگانان، طلاب حوزه‌های علوم دینی، دانشجویانی که در دانشگاه‌های ایران مشغول تحصیل هستند، افراد دارای نوبت پذیرش در مراکز درمانی ایران، افرادیکه مهر مراجعت گذرنامه از پلیس مهاجرت دارند و همچنین افرادیکه دارای اقامت در ایران بوده با رعایت الزامات بهداشتی باز است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.