سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار منتخب جشنواره عکس امید راهی نمایشگاه می شوند

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس امید گفت: آثار منتخب این جشنواره از ۸ بهمن ماه نمایشگاهی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - بیات با اعلام اتمام زمان داوری آثار و انتخاب ۵۹ عکس در دو بخش آزاد و ویژه گفت: در مجموع بیش از ۹۰۰ اثر از ۱۸۴ عکاس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود. 

به گفته دبیر نخستین جشنواره ملی عکس تصویر امید پس از داوری، ۵۰ عکس از ۳۹ عکاس در بخش آزاد و ۹ اثر از ۵ عکاس در بخش ویژه به نمایشگاه راه یافتند.

او با اشاره به اینکه عکاسانی از ۲۹ استان کشور در این جشنواره شرکت کرده اند، گفت: بیشترین آثار به ترتیب از تهران، زنجان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بود.

بیات درخصوص آثار بخش ویژه که با موضوع "سرطان پایان زندگی نیست" بود، گفت: نگاه داور‌ها در بخش ویژه بیشتر به سمت آثار مستند و بدون دخل و تصرف عکاس در سوژه‌ها بود که همین امر سبب انتخاب آثاری محدود، ولی با کیفیت بالا شد.

او  به برپایی نمایشگاه فروش آثار برگزیده اشاره کرد و گفت: علا قمندان می‌توانند از هشتم تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به سالن همایش‌های بین المللی کلینیک انجمن خیریه مهرانه مراجعه کنند.

به گفته بیات درآمد حاصل از فروش آثار نمایشگاه برای حمایت و درمان بیماران مبتلا به سرطان در اختیار انجمن خیریه مهرانه زنجان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.