سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیرت مردم محلی با دیدن پرتو نور طلایی + عکس

پرتو نور درخشان عظیمی که از آسمان بر زمین می تابید موجب مردم محلی در ترکیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا اشیاء پرنده درخشان، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

بنا به گزارش دیلی استار، به تازگی نیز رویت یک پرتو نور عظیم درخشان در آسمان ترکیه موجب حیرت مردم محلی شده است. بنا به ادعای مردم محلی این پرتو نور به مدت ۳ ساعت از یک نقطه از آسمان بر زمین می‌تابید. این پرتو نور درخشان عظیم در منطقه‌ای در کوه‌های پونتیک در استان گوموشان در نزدیکی مرز با استان ترابزون در شمال شرقی ترکیه رویت شد. در تصاویری که توسط افراد محلی ثبت شده یک پرتو نور درخشان را که از میان بار‌ها بر زمین می‌تابد نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این پدیده عجیب توسط افراد محلی که در پیست اسکی زیگانا گوموس کایاک در ارتفاع ۲۱۰۰ متری از سطح دریا حضور داشتند ثبت شد. بنا به گفته افرادی که این تصاویر را ثبت کردند این پدیده به مدت ۳ ساعت در همان نقطه قابل مشاهد بود.

«عبدالله اروغلو»، یک سخنگوی پیست اسکی زیگانا گوموس کایاک گفت که آن‌ها طیف وسیعی از مناظر خیره کننده را در این سایت (پیست اسکی) دیده بودند، اما هرگز تاکنون شاهد چنین چیزی در این محل نبودند. اروغلو گفت: ما همیشه به بازدیدکنندگان خود توصیه می‌کنیم که مناظر منحصر به فرد زیگانا را تماشا کنند. آن‌ها به اندازه کافی خوش شانس بودند که شگفت انگیزترین صحنه را امروز تماشا کردند. این پرتو نور به مدت طولانی به دامنه‌های زیگانا برخورد می‌کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.