سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی جاده ارتباطی ۹ روستای دشت آزادگان به دلیل «کمبود اعتبار» نیمه کاره رها شد

جاده هوفل که ۹ روستا در شادگان را به هم وصل می‌کند در سیلاب سال ۹۸ تخریب شد، اما حالا به دلیل «کمبود اعتبار» رها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سیلاوی می‌گوید: ۱۰ هزار نفر از روستا‌های اطراف به طور میانگین در این جاده تردد دارند به همین منظور جاده هوفل یکی از جاده‌های مهم روستایی در شهرستان دشت آزادگان است که از ۲ سال گذشته با وقوع سیل همچنان به صورت تخریبی رها شده است.

او گفت: طول این جاده ۴.۵ کیلومتر است که ۱.۵ کیلومتر از این جاده باید از سوی راهداری و مابقی آن از طرف راه و شهرسازی ساخته شود.

با توجه به اینکه این جاده پرتردد است و سیل باعث نا ایمن شدن و تخریب آن شده، انتظار می‌رود این مسیر تعمیر و بازسازی شود تا تردد روستاییان از آن به سهولت و ایمن صورت گیرد.

به گفته فرماندار دشت آزادگان در سال گذشته مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت نفت برای ساخت این جاده تامین اعتبار شد، اما با توجه به افزایش قیمت مصالح و کمبود اعتبار تکمیل و ساخت این جاده رها شده است.

طغیان رودخانه‌های خوزستان و رهاسازی آب به دلیل بارش‌های وسیع در اواخر اسفند و ۹۷ و اوایل فرودین ۹۸ موجب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق خوزستان شد.

در جریان سیلاب‌های سال ۹۸ شهر‌های جنوبی استان خوزستان بیشترین خسارت را متحمل شدند و دلیل آن نیز پایین بودن سطح این مناطق نسبت به سطح مناطق شمالی خوزستان بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.