سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا اهتمام لازم وجود داشته باشد

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: باید برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا نیز اهتمام لازم وجود داشته باشد و فاصله بین آمار‌های موجود کاهش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  فریدون بندری گفت: در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بی‌توجهی به واکسیناسیون در ایام منتهی به نوروز با مشکل جدی مواجه خواهیم شد. روند حضور مسئولان در جلسات ستاد کرونا کمرنگ شده است و مسئولان شهرستان موظف به حضور در این جلسات هفتگی هستند.

به گفته سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با توجه به روند افزایشی ابتلا به سویه اُمیکرون، شرایط شهرستان به تبع استان به زرد تغییر رنگ داده و از وضعیت آبی خارج شده است.

بندری می گوید: در آستانه یک پیک بزرگ قرار داریم و اسفندماه امسال شاهد پیک ششم کرونا خواهیم بود، بنابراین شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی باید به صورت کامل و دقیق و با جدیت اعمال و اجرا شود.

این مقام مسئول گفت: صنایع پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی در دُز اول و دوم همکاری و انگیزه بسیار خوب و قابل تقدیری داشتند، اما در دُز سوم فاصله چشمگیری بین آمار وجود دارد.

 به گفته بندری تب دانگی بیماری جدی و خطرناکی است که از سوی پشه آئدس منتقل می‌شود و زنگ خطر شیوع این بیماری در سواحل خلیج فارس به صدا در آمده است.

او گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری، اقدامات بسیار خوبی برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام داده و تاکنون این نوع پشه و بیماری در شهرستان مشاهده نشده است و این پیشگیری‌ها همچنان باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.