سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف موادمخدر از نوع تریاک در "هیرمند" و دروغ پردازی فرصت طلبان در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند از تلاش برخی فرصت طلبان برای وارونه جلوه دادن عملیات و دروغ پردازی در فضای مجازی خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ "علی میر گفت: در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از قصد انتقال مواد افیونی از شهرستان هیرمند به زابل توسط یک قاچاقچی حرفه‌ای مطلع و توقیف خودروی حامل مواد او را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران پس از چند ساعت کنترل و رصد مسیر جابجایی محموله مواد افیونی، سرانجام ساعت ۱۴ بعد از ظهر دیروز خودروی پراید قاچاقچی مذکور را حوالی روستای "مندیلان" هیرمند روئیت و با علائم هشدار دهنده به راننده دستور ایست می‌دهند که او بدون توجه به ایست مأموران به سرعت خودرو افزوده و متواری می‌شود.

سرهنگ میر گفت: در این عملیات ضمن دستگیری فرد قاچاقچی، در بازرسی از خودروی او مقدار ۴۹ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

به گفته سرهنگ میر قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات هیچ آسیبی ندیده است.

او گفت: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب اقدام به فیلم گرفتن و وارونه جلوه دادن موضوع در فضای مجازی کرده و با دروغ پردازی زحمات پلیس را زیر سوال می‌برند که البته پلیس همیشه در صف مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر بوده و این گونه حرکات خللی در ماموریت پلیس در مبارزه با این پدیده شوم ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.