سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش چشمگیر سویه امیکرون، به صدا درآمدن زنگ خطر موج ششم کروناست

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی از افزایش چشمگیر سویه امیکرون و خطر به صدا درآمدن زنگ خطر موج ششم کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی اصغر انجیدنی گفت: افزایش چشمگیر سویه جدید امیکرون در کشور، بیانگر به صدا درآمدن زنگ خطر موج ششم کرونا با سویه غالب امیکرون در خراسان رضوی و کشور است.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که در تمام کشور موارد شناسایی شده سویه امیکرون افزایش چشمگیری یافته است و کم کم سویه امیکرون به عنوان سویه غالب مبتلایان به بیماری کرونا شناخته می‌شود بنا بر این سویه امیکرون از هر زمانی به ما نزدیکتر است.

او گفت: براین اساس در قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به صورت شبانه‌روزی فعال است همزمان با هماهنگی تمام قرارگاه‌های دانشگاه‌های استان تلاش کردیم که ضمن ایجاد و کسب آمادگی لازم برای موج احتمالی بعدی، اقداماتی که نیاز است به فوریت انجام گیرد.

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در استان خراسان رضوی گفت: تکمیل واکسیناسیون و دریافت دُز سوم یکی از اصلی‌ترین موارد پیشگیری از همه گیری شدید بیماری کروناست که در دستور کار قرارگاه مزبور قرار گرفته است همچنین تشویق افرادی که هنوز دُز اول و دوم واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند برای واکسیناسیون مورد تاکید است.

انجیدنی گفت: هم‌اکنون متوسط دریافت دُز سوم واکسن کرونا در استان خراسان رضوی حدود ۲۰ درصد جمعیت واجد شرایط است که این میزان باید افزایش یابد.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
خدا رحم کنه