سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

واقعیت‌ها به زبان ساده به مردم گفته نمی‌شود

استاندار بوشهر معتقد است که نارضایتی مردم از شرایط کنونی، به این دلیل است که واقعیت‌ها به زبان ساده و قابل درک به مردم بیان نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- بنا به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده گفت: معتقدم مظلوم‌ترین‌ها در این کشور انقلاب، جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است که با وجود اینکه این قدر در کشور کار شده است، اما باز هم یک حس نارضایتی در مردم وجود دارد. این نارضایتی به این دلیل است که واقعیت‌ها به مردم به زبان ساده و قابل درک و هضم بیان نمی‌شود.

او در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر این مطلب را گفته است.

استاندار بوشهر می‌گوید: کار‌ها و خدمات زیادی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون برای رفاه جامعه انجام شده است که باید این خدمات و کار‌ها برای مردم بازگو و بیان شود.

به گفته محمدی‌زاده، وضعیت مردم امروز جامعه اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست به‌گونه‌ای که در استان بوشهر قبل از انقلاب زندگی وجود نداشت و همه در سختی و مشکلات بودند. قبل از انقلاب مردم استان بوشهر از جاده، آب آشامیدنی و کشاورزی و دیگر امکانات اولیه زندگی بی‌بهره بودند.


بیشتر بخوانید


او گفت: مردم آب آشامیدنی مورد نیاز خود را با امکانات سخت و در وضعیت غیربهداشتی تأمین می‌کردند و بیشتر مردم از برق‌رسانی بی‌بهره بودند و عده‌ای خاص از برق نامناسب برخوردار بودند و آسفالت چیز ناشناخته‌ای برای مردم بود.

استاندار بوشهر می‌گوید: قبل از انقلاب در این استان زندگی وجود نداشت و آنچه مردم از حاکمیت می‌شناختند فقط ژاندارمی بود که هر از گاهی یک بار به یک روستا، شهرک و محله‌ای وارد و با رفتار‌های زشت و دور از نزاکت با مردم رفتار می‌کرد این در حالی است که امروز سرداران و بزرگان این مملکت خدمتگزار این مردم شده‌اند.

محمدی‌زاده گفت: دهه فجر فرصتی است تا مسئولان با ارائه عدد، رقم، سخنرانی و مصاحبه خدمات ارائه شده به مردم در این سال‌ها را بازگو و این خدمات به جامعه یادآوری کنند.

او می‌گوید: با وجود اینکه انقلاب، بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و دولت‌های مختلف در طول این سال‌ها کار کردند، اما مردم همچنان حتی از این وضعیتی که دارند، راضی نیستند.

استاندار بوشهر گفت: اگر شهدای ما کار حسینی برای حفظ این نظام انجام دادند امروز وظیفه ما این است که با کار زینبی حقیقت انقلاب، خدمات جمهوری اسلامی و انقلاب را برای مردم بازگو کنیم تا مردم بدانند از چه نعمت بزرگی برخوردار هستند.

محمدی‌زاده گفت: این انقلاب با مردم آغاز، با همراهی مردم پیروز شد، با مردم تداوم یافت و با رهبری رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم ادامه می‌یابد.

او گفت: جشن دهه فجر و ۴۳ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، باید با محوریت و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.