سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۸ هزار بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از ۸ هزار مورد ‏بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و مصرف کنندگان عمده استان صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محسن معانی گفت: در راستای تامین و توزیع ‏مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در ۹ ماهه ‏نخست سال جاری هشت هزار و ۴۰۰ مورد بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده منطقه از لحاظ کیفیت ‏فرآورده عرضه شده  توسط  سرویس‌های صنعتی و نواحی ‏به عمل آمده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت  ۴۰۰ مصرف کننده عمده و ۳۵ هزار مصرف کننده جز در استان می گوید: فرآورده ‏عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف کنندگان، در هنگام خروج از تاسیسات ‏انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد ‏های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد ‏.

او همچنین بازدید از مصرف کنندگان را در راستای توزیع سوخت بر اساس الگو‌ها ‏و سهمیه تعیین شده، جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحد تولیدی از لحاظ مصرف و ‏میزان موجودی را از دیگر اهداف این بازدید ها اعلام کرد.

در استان کردستان ۸۴ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان ‏جی در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.