سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد امام خمینی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته زن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمهدی عبادی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته زن را تبریک گفت.

متن پیام ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان به این شرح است:

«همچنان که بشریت مرهون اسلام، قرآن و تعلیمات انبیاست، مرهون فاطمه زهرا(س) نیز هست؛ روز به روز نور اسلام و معنویت فاطمه زهرا(س) آشکارتر خواهد شد و بشریت آن را بیشتر لمس خواهد کرد».

مقام معظم رهبری

از برجسته‌ترین برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، ایجاد بستری مناسب و ایمن به‌منظور حضور زنان و بروز توانمندی‌هایشان در بخش‌های مختلف جامعه است.

زنان ایران، چه در پشت جبهه‌های نبرد علیه باطل، چه در پرورش فرزندان لایق و خدمتگزار و چه در وسط میدان علم، سیاست و سازندگی، همواره از آن دردانه نبی اکرم(ص) الگو گرفته‌اند و به دنیا نشان داده‌اند که با حفظ ارزش‌ها و رعایت کامل موازین دینی نیز می‌توان به فعالیت اجتماعی پرداخت.

اینجانب روز میلاد باسعادت اسوه مکارم و قله رفیع فضائل، حضرت فاطمه زهرا (س)، آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را خدمت یکایک بانوان ایران و به خصوص بانوان ارجمندی که در مجموعه بزرگ امداد در خدمت نیازمندان و مستضعفان جامعه هستند، تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت سربلندی و سرافرازی بانوان فرهیخته این سرزمین را آرزو دارم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.