سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه مطهره در دلگان برگزار شد

نمایشگاه مطهره به مناسبت سالروز میلاد با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مسوول نمایشگاه مطهره  گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و با همکاری دانش آموزان هنرستان مطهره و مادران گرامی‌شان نمایشگاه صنایع دستی در مصلی امام علی (ع) گلمورتی برگزار شد.

فاطمه بامری می گوید:  در این نمایشگاه دانش آموزان به همراه مادارن گرامی شان تعدادی از صنایع دستی و هنر دست زنان بلوچ شامل سوزن دوزی، تزیینات خانه، سکه دوزی و همچنین غرفه های کارآفرینی را به نمایش گذاشتند.

او گفت:  این نمایشگاه به مدت یک روز در مصلی امام علی گلمورتی در حال برگزاری است تا خانواده ها بتوانند از دستاوردهای صنایع دستی و هنر دست زنان بلوچ و هنرهای کارآفرینی دانش آموزان دیدن کنند.

بامری همچنین از برگزاری نمایشگاه دهه فجر در دلگان خبرداد و گفت: تصمیم داریم نمایشگاهی نیز در ایام دهه فجر با همکاری مادران و دانش آموزان بمنظور نشان دادن ظرفیتها و توانمندی‌های بانوان بویژه مادران دانش آموزان در حوزه صنایع دستی برگزار کنیم.

 همچنین به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مربیان و دانش آموزان و همچنین مادران و همسران شهدا در مصلی امام علی(ع) با همکاری اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری، بنیاد شهید، کانون پرورش فکری و بهزیستی شهرستان دلگان برگزار و در پایان از تعدادی از همسران و مادران شهدا تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.