سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری مهاباد از مشارکت بانوان حمایت می‌کند

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد گفت: مشارکت زنان در مدیریت شهری و استفاده از توانایی و ظرفیت آنان در عرصه‌های اجتماعی مورد حمایت فرمانداری این شهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- امیر قادری در آیین گرامیداشت روز زن که در کانون فجر این شهرستان برگزار شد گفت: بانوان ما به عنوان نیمی از ظرفیت جامعه استحقاق حضور فعال در تصمیم گیری‌های این شهرستان و ایفای نقش کلیدی را در مدیریت شهری دارند.

وی گفت: شهر‌ها دارای کارکرد‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و کارآفرینی هستند که زنان می‌توانند با بهره گیری از توانمندی‌های خود، مدیریت این بخش‌ها را برعهده گیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد می‌گوید: بانوان می‌تواند با توجه به مقتضیات زمان در تمام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و علمی مشارکت و حضور فعالانه داشته باشد چرا که تمامی عرصه‌ها برای فعالیت و موفقیت آنان در نظام جمهوری اسلامی فراهم است.

به گفته قادری اصلاح از بنیان خانواده و در سایه تربیت بانوان صورت می‌گیرد، امروزه یکی از مهمترین مواردی که کانون خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده، تضعیف فرهنگ اسلامی در جامعه است که عزم و اراده مردم به ویژه زنان را در جهت مبارزه با این جنگ نرم می‌طلبد.

وی گفت: توصیه‌های بزرگان دینی و سیاسی ما در مناسبت‌های مختلف بر حقوق زنان و خانواده تاکید کرده و همواره با ابلاغ سیاست‌های کلی بر اهمیت حقوق زنان و خانواده صحه گذاشته‌اند.

در ادامه این مراسم برنامه‌های شاد و متنوعی برای حاضران به مناسبت جشن میلاد کوثر برگزار و از بانوان نمونه شهرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با سوم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان روز مادر نامگذاری شده است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.