سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و احتمال احتکار مواد پروتئینی نظارت بر سردخانه‌ها تشدید می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و احتمال احتکار مواد پروتئینی به وسیله برخی افراد سودجو مبنی بر اقدامات غیر بهداشتی از جمله دیفراست کردن گوشت‌های تاریخ منقضی، نیرو‌های دامپزشکی با حضور در سردخانه‌های نگهداری مواد پروتئینی و انجام بازدید‌های کارشناسی از سلامت محموله‌های موجود در سردخانه اطمینان حاصل می‌کنند.

اسدی هدف از این اقدام را، تامین بهداشتی محصولات و فرآورده‌های خام دامی در بازار عنوان کرد و گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در این طرح همه ضوابط و مقررات مربوط را از جمله دمای سردخانه، توجه به لیبل محصول، چیدمان محصولات در سردخانه، نحوه استقرار محصولات، عدم نگهداری توامان سایر مواد با مواد پروتئینی و ... را در بازد‌ید‌های کارشناسی خود مورد بررسی قرار می‌دهند.

اسدی می‌گوید: حضور دامپزشکی و نظارت این دستگاه بر تولید، نگه داری و عرضه فرآورده‌های خام دامی موجب آرامش شهروندان می‌شود.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.