سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا در مشهد آغاز شد

مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه طی مراسمی در مشهد آغاز شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: در راس همه امور انتظامی، معنویت و تمسک به قرآن وجود دارد که بیانگر وجود فرمانده ولایی در ناجاست.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی گفت: فضای امروز نیرو‌های مسلح فضای معنوی و مسائل سیاسی نظام است و قرآن در اولویت نیرو‌های مسلح قرار دارد.

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این مراسم گفت: تنها راه رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی تمسک به قرآن است.

سردار محمد بهرامی گفت: در مرحله اولیه این دوره از مسابقات قرآنی ۲۲ هزار نفر در شهرستان‌های کشور شرکت کردند که پس از طی مراحل استانی و منطقه ای، ٢٥٠ نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند و از این تعداد ٦٠ نفر به مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح راه می‌یابند.

او گفت: این مسابقات از نظر کیفیت نیز از رشد قابل توجهی برخوردار است و همه تلاوت‌ها در سطح خیلی خوب و عالی برگزار می‌شود.

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ناجا از سوم تا پنجم بهمن ماه در مشهد ادامه دارد که از ٢٢ هزار نفر شرکت‌کننده مرحله اولیه این مسابقات در شهرستان‌ها ٢۵٠ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآنی ناجا راه یافته‌اند و از این تعداد ۶٠ نفر برای مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح انتخاب می‌شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.