سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای ایثارگران

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی با موضوع توانمندسازی و آموزش مهارت‌های فنی‌حرفه‌ای ایثارگران میان فنی و حرفه‌ای خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: هدف توانمندسازی و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای ایثارگران کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد متناسب با نیاز بازار کاراست.

عبدالنبی سواعدی می‌گوید: نیاز است فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر برای گروه‌های هدف احصاء تا براساس نیازسنجی ومشاوره شغلی برای کسب مهارت هدایت شوند.

به گفته او آموزش نیروی انسانی متخصص ماهر و کارآفرین متناسب با نیاز بازار کار همچنین ارتقای توانمندی و افزایش سطح مهارت افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس سفارش محوری دردوبخش دولتی وغیردولتی برنامه ریزی واجرا خواهدشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: با مروری بر اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه، مسیری را که می‌شود در استان برای رفع مشکل اشتغال ایثارگران و مشکلاتی را که جامعه ایثارگری با آن درگیر هستند، مورد بررسی قرار داده تا بتوانیم گامی در راستای کم کردن و یا ریشه‌کنی کامل این معضل بیکاری جامعه ایثارگری برداریم.

عبدالرضا فرجیان می‌گوید: خوزستان نیاز به یک هم‌افزایی و همفکری در همه حوزه‌ها وجود دارد تا بتوان در سایه آن، خدمتی شایسته به جامعه ایثارگری ارائه دهیم، شاید بتوان گفت که بیش‌از ده‌هزار بیکار در جامعه ایثارگری داریم.

امید است با بهره‌مندی از آیین‌نامه‌ها و قوانین سازمان فنی و حرفه‌ای و عمل بر اساس مفاد تفاهم‌نامه قید شده، گامی در راه‌حل مسئله بیکاری برداشته شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.