سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۱۵۰ دریچه بهداشتی فاضلاب در شهر بندر امام (ره)

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: ۱۵۰ دریچه بهداشتی فاضلاب در مناطق مختلف این شهر نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -حسین خواجوی گفت:  سرقت دریچه‌های فاضلاب در این شهر طی دوماه گذشته افزایش افزایش یافت و معظلی برای اداره آب و فاضلاب ایجاد شد.

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) می گوید: ثبت تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۲ در خصوص سرقت دریچه‌های فاضلاب در این شهر نیز روزانه افزایش داشته است و در همین راستا ۱۵۰ فقره دریچه بهداشتی فاضلاب در مناطق مختلف این شهر نصب شد.

به گفته خواجوی هزینه ساخت و نصب این دریچه‌ها را بیش از سه میلیون ریال ذکر کرد و از شهروندان خواست با توجه به افزایش بی سابقه سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب در سطح شهر و خطرات جانی و مالی و همچنین ضرر به بیت المال، در صورت مشاهده سارقین بلافاصله با پلیس ۱۱۰ و سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تماس بگیرید.

این مقام مسئول گفت: شاید ارزش فروش آن برای سارقان کمتر از ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان باشد و البته سارقان تنها به دریچه‌ها اکتفا نکرده و نسبت به سرقت سایر تجهیزات مانند شیرآلات و حتی تابلو برق‌ها نیز دست می‌زنند.

او ادامه داد: این مشکل تنها به شهر بندر امام خمینی (ره) اختصاص نداشته و در شهر‌های دیگر نیز شاهد این قبیل سرقت‌ها هستیم و در مواردی حتی بعد از دو ساعت تجهیزات جایگزین شده دوباره به سرقت رفته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.