سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز حدود ۲ هزار میلیارد ریال مالیات به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های کردستان

مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال از محل عوارض دریافتی مالیات بر ارزش افزوده، به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توسط این اداره‌کل واریز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -حسن سجودی با اشاره به اینکه این رقم براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز می‌شود،گفت: پرداختی‌ها در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته رشد ۲.۱۳ برابری داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان  می گوید: شهرداری مرکزی سنندج ۴۵۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، شهرداری سقز ۱۸۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، شهرداری مریوان بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و شهرداری بانه ۱۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال به ترتیب بیشترین مبالغ را دریافت کرده اند.

به گفته او: شهرداری قروه هم ۸۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال، کامیاران ۶۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال، شهرداری بیجار ۵۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، شهرداری دهگلان ۳۰ میلیارد ریال، شهرداری دیواندره هم ۳۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در ۹ ماهه امسال دریافت کرده‌اند.

سجودی ضمن تاکید بر اینکه بر اساس بند دوم ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده، همه نقاط شهری و روستایی شامل این پرداخت‌ها می‌شوند، گفت: حدود یک هزار و ۷۰۲ نقطه شهری و روستایی در استان از منافع پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده توسط شهروندان برخوردار شده اند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان می گوید: علاوه بر شهر‌های بزرگ استان بیش از ۷۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم به حساب سایر نقاط مشتمل بر شهر‌های کوچک، روستا‌های فاقد دهیاری و روستا‌های دارای دهیاری نیز واریز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.