سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقایسه خودرو؛

مقایسه نیسان آلتیما با سوبارو لگاسی + فیلم

در این گزارش مشخصات نیسان آلتیما سال ۲۰۲۰ در مقابل سوبارو سال ۲۰۲۰ بررسی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -نیسان آلتیما و  سوبارو به علت شباهت های ظاهری و فنی مورد کنکاش قرار می گیرند.

نیسان آلتیما: خودروی نیسان آلتیما ۲۰۲۰ یک سدان سایز متوسط، با کابینی راحت و امکانات مختلفی است که توانسته نظر خیلی‌ها را در بازار به خود جلب کند. آلتیما علاوه بر داشتن همه موارد مذکور، تنها مدل در سگمنت خود محسوب می‌شود که آپشن دو دیفرانسیل را هم می‌توان روی آن سفارش داد.

نیسان همچنین یک موتور جدید با نام VC-Turbo روی آلتیما نصب کرده تا عملکرد بهتری از نظر مصرف سوخت و پرفورمنس را ارائه کند. نیسان آلتیما ۲۰۲۰ در بازار رقبایی مانند هوندا و مزدا دارد، با وجود اینکه این خودروهای رقیب طراحی و هندلینگ بهتری دارند، ولی آلتیما را می‌توان خودرویی اسپرت‌ در مقایسه با آن‌ها به حساب آورد.

 

آلتیما دارای یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۸۸ اسب بخاری استاندارد است که با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) ارائه می‌شود. پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ اختیاری ۲۴۸ اسب بخاری نیز ارائه می شود که از گیربکس CVT نیز استفاده می‌کند.

 

آلتیما SR دارای سیستم تعلیق اسپرت و رینگ‌های ۱۹ اینچی است. این خودرو رقیبانی مانند بی ام و ۳۳۰i xDrive ۲۰۱۹ دارد، سیستم فرمان آن مطابق با استاندارد‌های خانواده سدان دقیق است. در داخل، کابین آلتیما یک داشبورد ساده کاربرپسند ارائه می‌کند.

 

مواد داخلی در سطوح مختلف متفاوت است، اما همه چیز در مقایسه با آلتیما نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی دارد. گزینه‌های مطلوب شامل نورپردازی داخلی محیط، تنظیمات حافظه برای صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و سانروف برقی است.  صندلی‌های جلو می‌توانند انواع مختلفی از انواع بدن را در خود جای دهند، صندلی عقب بسیار راحت است. 

سوبارو لگاسی: سوبارو لگاسی جدید برای سال ۲۰۲۰، پلتفرم و پیشرانه‌های خود را با واگن اوت بک ۲۰۲۰ به اشتراک می‌گذارد، اما سیستم تعلیق  و ظاهر کمی متفاوت است. این خودرو هم رقیب با خودروهایی مانند هوندا آکورد، مزدا ۶ و تویوتا کمری است، اما سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و موتور‌ لگاسی را متمایز می‌کند.

 

یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد در زیر کاپوت قرار دارد و ۱۸۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. مدل‌های محدود XT و تورینگ XT با موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ ۲۶۰ اسب بخاری عرضه می‌شوند.

 

تمام مدل‌های لگاسی دارای سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) هستند. اگرچه اندازه‌گیری‌ها ممکن است آن را نشان ندهند، کابین ۲۰۲۰ متفاوت از نسل قبلی به نظر می‌رسد.  در داخل روکش پارچه‌ای استاندارد به کار برده شده است، اما مدل‌های رده بالا لیمیتد و تورینگ دارای چرم هستند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.