سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ دستگاه سنگین سپاه در منطقه سیل زده

جانشین فرمانده سپاه استان کرمان گفت: ۲۵ دستگاه سنگین در ۷منطقه سیل زده جنوب کرمان، در حال زدن سیل بند و اصلاح راه‌های روستایی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  سردار محمدعلی نظری گفت: دستگاه‌های سپاه ثارالله استان کرمان در حال لایه روبی و در حال زدن سیل بند برای جلوگیری از سیل‌هایی هستند که در آینده پل و مردم را دچار مشکل می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه استان کرمان می‌گوید: تا لحظه آخر برای خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده کرمان به ویژه: رودبار، قلعه‌گنج، منوجان، ریگان که درگیر سیل شده‌اند، خدمت رسانی می‌کنیم و در منطقه حضور خواهیم داشت.

سردار نظری گفت: گفت علاوه بر کمک به اصلاح سیل بند‌ها به پیشنهاد فرمانداری، مسئولان محلی و آب منطقه‌ای در جا‌هایی که سیل بند وجود ندارد، سیل بند‌های جدید را تا جایی که بضاعت مالی اجازه دهد، ایجاد می‌کنیم تا در آینده که بارندگی اتفاق می‌افتد دوباره دچار این آبگرفتگی منازل نشویم.

او می‌گوید: سیل بند‌های که اشاره شد سیل بند‌هایی هستند که قبلا ایجاد شده اند و بر اثر بارندگی دچار حادثه شدند، شکست پیدا کرده اند و یا نیاز به ترمیم دارند و یا سیل بند‌هایی که کلا از بین رفتند و ترمیم و احداث این سیل بند‌ها موقتی هستند.

به گفته جانشین فرمانده سپاه استان کرمان سیل بند اصلی که اعتبار بالایی نیاز دارد و در دراز مدت باید انجام شود و ادامه سیل بند جیرفت است و با حضور وزیر کشور در جلساتی مطرح شد، قرار است کارشناسی و بحث اعتبارش مشخص شود و در آینده سیل‌بند جیرفت ادامه پیدا خواهد کرد و به مانند شهر جیرفت، شهر رودبار هم از آسیب روان آب‌های که از بالادست به طرف شهر رودبار به وجود می‌آیند، ایمن خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.