سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر خانه دائمی ندارند؟

مدیر روابط عمومی جشنواره‌ فجر گفت: در تهران مجتمع جامع و فراگیر برای گردهمایی‌های سینمایی و فرهنگی نداریم و همه ساله این یکی از چالش‌های ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان - یزدان عشیری مشاور سازمان سینمایی و مدیر روابط عمومی جشنواره‌ فجر، درباره چرایی ایجاد نشدن یک خانه دائمی برای جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر و جشنواره‌های فرهنگی نیازمند ایجاد مرکز یا خانه جشنواره هستند.

وی که با مژده لواسانی مجری برنامه تلویزیونی بسته پیشنهادی گفتگو می‌کرد، با اشاره به خلأ چنین مکانی در تهران تصریح کرد، در تهران مجتمع جامع و فراگیر برای گردهمایی‌های این چنینی را نداریم و همه ساله این یکی از چالش‌هاست.

جابه‌جایی اولیه خانه جشنواره به چارسو و سپس برج میلاد، بر اساس نقطه نظرات کارشناسی کمیته نمایش و مهیا نبودن شرایط بهره برداری از برج میلاد بود. البته به تازگی ایراد‌های برج میلاد برای پخش آثار، رفع شده و دوباره برج خانه جشنواره فیلم فجر شد.

به گفته عشیری، در ششمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی، یکی از مصوبه‌هایی که رئیس سازمان سینمایی بر آن تاکید کرد و به موسسه سینماشهر ماموریت داد، آغاز کار مطالعاتی و پژوهشی برای فراهم کردن مقدمات تاسیس مرکز همایش‌ها و جشنواره‌های سینمایی در تهران بود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.