سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجفی: اردوی تیم ملی تیراندازی ۲۵ دی ماه برگزار شده است

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: اردو تیم ملی از ۲۵ دی ماه آغاز شد و تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان -  تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان خود را برای مسابقات جهانی مصر آماده می کند. این رقابت ها از ۷ اسفند به مدت ۲۰ روز آغاز خواهد شد.

اردو تیم ملی تیراندازی با تپانچه برای کسب آمادگی مسابقات جام جهانی است

نجفی گفت: اردو تیم ملی از ۲۵ دی ماه آغاز شد و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. این اردو با حضور ۱۲ نفر درحال برگزاری است که سه نفر آن‌ها جوانان و نوجوان هستند. برای رسیدن به آمادگی کامل برای مسابقات مصر که در اسفند برگزار می‌شود، تمرینات به طور منظم درحال برگزاری است تا نفرات اعزامی به اوج آمادگی خود برسند.

عملکرد تیراندازان در رکورد گیری مناسب بود

سرمربی تیم ملی گفت: رکورد‌ها در سطح مطلوبی بود و امیدوار هستیم افراد تیم، عملکرد خود را تا پایان اردو حفظ کنند. تا اسفند ۲ اردو دیگر داریم تا بتوانیم به حداکثر آمادگی برسیم و نفرات اعزامی بتوانند امتیازات خوبی از این مسابقات کسب کنند.

سرپرست تیم ملی برای حمایت از ما تلاش می کند

نجفی گفت: مبینی در دوره گذشته نیز قبل از انتخاب ریاست فدراسیون سرپرست تیم ملی بود و اکنون حمایت‌های خوبی از ما داشته و برای برگزاری منظم اردو‌ها تا مشخص شدن ریاست فدراسیون تلاش می‌کند.

فدراسیون باید اسلحه در اختیار افراد حاضر در اردو قرار دهد تا این افراد در مسابقات نتیجه خوبی بگیرند

نجفی افزود: با توجه به قیمت بالای اسلحه ها، فدراسیون باید اسلحه در اختیار افراد حاضر در اردو قرار دهد تا این افراد بتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند. در کشور چند شرکت واردکننده اسلحه داریم و می‌توانیم با دادن وام به ورزشکاران، برای خرید اسلحه به آن‌ها کمک کنیم، زیرا زمانی که ورزشکاران از اسلحه‌ای که متعلق به خود آن‌هاست استفاده می‌کنند، عملکرد بهتری نسبت به زمانی که به صورت مشترک از یک اسلحه استفاده می‌کنند، دارند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.