سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش پلیس راه استان اصفهان برای امدادرسانی به مردم در مناطق برفی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم در مناطق برفی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه بازدید میدانی از پاسگاه پلیس راه "دامنه" گفت: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محور‌های غربی و جنوبی استان ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی به حالت آماده باش در آمدند.

او گفت: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی توسط ماموران پاسگاه‌های پلیس راه "دامنه" و "سمیرم" محدودیت مقطعی اعمال و از تردد ۳۵۰ خودرو جلوگیری شد و تمامی رانندگان و سرنشینان آن‌ها به مساجد، امامزاده‌ها و دیگر اماکن امن هدایت شدند.

هم اکنون تمامی محور‌های اصلی غرب و جنوب استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

سردار میرحیدری می‌گوید در روز‌های پنجشنبه و جمعه به ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی و در امامزاده‌ها، مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

همچنین به دلیل بارش شدید برف و کولاک مردم شهر‌ها و روستا‌های غربی و جنوبی استان با مشکلاتی مواجه شدند که در این خصوص دستور ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی ابلاغ شد تا در صورت نیاز به خدمت رسانی و امدادرسانی مردم مناطق برفی بشتابند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز نیرو‌های پلیس راه در سخت‌ترین شرایط و در سرمای زیر ۲۵ درجه و دور از خانواده‌های خود در جاده‌ها به مردم خدمت می‌کنند که قطعاً این گونه خدمت کردن مجاهدت در راه خداست و اجرا و پاداش مضاعفی دارد و ذخیره آخرت آنان خواهد بود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.