سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت سه کودک سقزی به علت گازگرفتگی

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: سه کودک یک خانواده در محله حاجی آباد این شهر به علت گازگرفتگی فوت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سیروان فتاحی گفت: صبح امروز مردم از طریق سامانه از اورژانس درخواست کمک کردند، بلافاصله سه آمبولانس مرکز و منطقه ۲ و چهار به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز با بیان اینکه بلافاصله در سه دقیقه تیم‌های اورژانس به محل حادثه رسیدند، گفت: تیم‌های اورژانس پس از بررسی محل، سه کودک را مشاهده کردند که هر سه نفر فوت شده بودند.

او می گوید: والدین این خانواده هم در منزل حضور داشتند که این سه کودک در یک اتاق بودند و بدلیل نقض فنی سیستم دودکش (گازگرفتگی) فوت شدند.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز با اشاره به اینکه والدین این خانواده سالم و دچار گازگرفتگی نشده اند، گفت: ۲ دختر و یک پسر به ترتیب ۱۰ ساله، ۱۴ ساله و ۱۶ ساله در این حادثه فوت شدند که گویا یکی از این افراد فامیل این خانواده بوده است.

به گفته فتاحی: تیم‌های اورژانس جسد ۲ دختر را به بیمارستان تامین اجتماعی و جنازه پسر این خانواده را هم به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز انتقال دادند.

او با اشاره به اینکه احتمال کنده شدن، جابجا شدن و یا مسدود شدن مسیر خروجی دودکش‌ها افزایش یافته و در نتیجه مسیر خروج گاز‌های سمی مونوکسید کربن به داخل اتاق تغییر داده خواهد شد، به مردم توصیه کرد: همشهریان ضمن اطمینان از محکم بودن دودکش‌های پشت بام منازل خود، از داغ بودن لوله (دودکش) بخاری اطمینان حاصل کنند، سرد بودن لوله بخاری نشانه‌ی عدم خروج گاز‌های سمی و خطرناک است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حادثه ، گازگرفتگی ، سقز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.