سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی سرشاخه های قاچاق گازوئیل در میناب

سرشاخه های سوخت قاچاق در میناب شناسایی و به زودی با آنها مقابله می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: به منظور حفظ سلامت و جان مردم و امنیت جاده‌ها و جلوگیری از تاراج سرمایه‌های ملی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان تشکیل و با قاچاقچیان سوخت به صورت جدی و همه جانبه برخورد می‌شود.

ابراهیم طاهری می گوید: با اشراف اطلاعاتی سرباند‌ها و سرشبکه‌های قاچاق سوخت در این شهرستان شناسایی و پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و این متهمین علاوه بر قاچاق سازمان یافته سوخت به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی هم تحت تعقیب خواهند بود.

ابراهیم طاهری گفت: همچنین همه خودرو‌ها و شناور‌های سبک و سنگین که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند، توقیف و به نفع دولت ضبط و مصادره خواهد شد.

دادستان میناب گفت: کلیه گروه‌های فعال مجازی در حوزه قاچاق سوخت شناسایی و تشکیل پرونده شده و مدیران این گروه‌ها به اتهام سرکردگی گروه‌های مجرمانه قاچاق سوخت و اعضای آن به اتهام مشارکت در امر قاچاق سوخت سازمان یافته تحت تعقیب هستند.

وی گفت: کلیه منازل مسکونی دارای مخزن و دپوی سوخت و فروشگاه‌های غیرمجاز فروش مشک و ادوات حمل سوخت قاچاق همکاری دارند مالکین آن به اتهام مشارکت در این موضوع تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

طاهری می گوید: به کلیه واحد‌های صنفی اعم از تعمیرگاه‌ها، کارواش‌ها و لاستیک فروشی‌ها و ... که به خودرو‌های فعال در قاچاق سوخت و خودرو‌های بدون پلاک و یا پلاک مخدوش خدمات ارائه کنند، اخطار صادر شده و در صورت تکرار پلمپ خواهند شد.

دادستان میناب گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در صورت فعالیت و همکاری در قاچاق سوخت پلمپ و از تحویل سوخت به آنان جلوگیری خواهد شد.

به گفته طاهری ماده ۶ قانون بکارگیری سلاح به مامورین مجوز تیراندازی به سوی وسائل نقلیه حامل سوخت جهت متوقف کردن آن‌ها را داده است لذا به این اشخاص هشدار می‌دهیم جهت حفظ جان خود از این کار دست بردارند.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: قاچاق سوخت ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.