سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۸ طرح معدنی و صنعتی در خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از سرمایه گذاری بیش از ۳ هزارمیلیارد تومان برای ۲۸ طرح توسط بخش خصوصی به مناسبت دهه فجر در خراسان رضوی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - امیررضا رجبی گفت: طرح‎های صنعتی شامل صنایع معدنی، ساختمانی، شیمیایی، غذایی، فلزی و غیر فلزی در بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، سبزوار، گناباد، نیشابور، زبرخان، فریمان، بینالود و مشهد است که  بیش از ۲ هزار و پانصد نفر را به طور مستقیم مشغول به کار خواهد کرد.

به گفته او کاتد مس، سموم وکود کشاورزی، کلرید پتاسیم، شستشوی کائولن، انواع چسب، انواع کاسه نمد، کنسانتره آهن، آهک هیدراته و میکرونیزه، ماسه ریخته گری و سیلیس دانه بندی، برش انواع سنگ، انواع سرم و الکترولیت مورد مصرف انسانی، اگزوز کامل، خمیر آلومینیوم، پروتئین بافت دار، قطعات بتنی، انواع بوش و پیستون خودرو و ساخت تجهیزات پزشکی و جراحی و وسایل ارتوپدی از جمله محصولات و زمینه‌های کاری این واحد‌های تولیدی هستند.

پنج هزار و ۷۳۴ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۲۰۷ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۹۳ هزار و ۳۵۹ میلیارد ریال در خراسان رضوی فعال هستند که بیشترین حجم سرمایه‌گذاری صنعتی این استان به ترتیب متعلق به صنایع فلزی، صنایع غیرفلزی و معدنی، صنایع پتروشیمی و پلیمری است.

 

انتهای پیام//س.ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.