سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت جوانان باغملکی در مسابقات آزادملی مهارت

رییس آموزش فنی وحرفه‌ای غملک گفت: اولین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت در رشته فناوری خودرو برگزارمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - امین غلامپور گفت: به منظور برگزاری رقابت‌های سالم و هدفمند برای رقابت نظام‌مند در میان دانشجویان و دانش آموختگان و مهارت آموختگان نظام‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، صنعتگران و پیشه وران وصاحبان اصناف دارای مهارت در قالب برگزاری مسابقات آزاد مهارت امکان ارزیابی و مقایسه با یکدیگر و پیدایش شرایط بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی نظام‌های آموزشی و شناخت فرد ماهر را فراهم می‌سازد.

به گفته او امروزه تحولات مستمر فناوری‌ها و اقتصاد بر مهارت‌های شغلی و بازار کار به وجود آورده است جایگاه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را برای هماهنگی با این وضعیت متحول را بسیار موثرتر ساخته است و برگزاری این مسابقات بر بهبود کیفیت و بهره برداری موثر‌تر آن می‌افزاید.

رییس آموزش فنی وحرفه‌ای غملک می گوید: مسابقات آزاد مهارت با هدف کشف استعداد‌های حرفه‌ای افراد ماهر و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها برگزار می شود.

رقابت سالم میان افراد ماهر استان در زمینه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای که موجب شناسایی و کشف استعداد‌های برتر و نخبگان مهارتی می‌شود و فرصتی را جهت دستیابی به خلاء موجود آموزشی، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی و توانمندی‌های مهارتی در شاغلین بنگاه‌های اقتصادی فراهم سازد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقات تا ۱۲ بهمن از طریق مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای مراحل ثبت نام تکمیل نمایند، اولین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت رشته فناوری خودرو از ۱۹ تا ۲۰ بهمن ماه امسال در شهرستان باغملک برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.