سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی فولاد خوزستان:

چرا باید ساعت ۱۸ و در سرمای تهران بازی کنیم؟

نکونام با انتقاد از سازمان لیگ گفت: مشخص نیست بر چه مبنایی ساعت ۱۸ در این سرمای تهران برای بازی مشخص شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: این دیدار نیز مثل همه بازی‌ها دشوار است؛ بخصوص این که با پرسپولیسی بازی داریم که در چند سال گذشته قهرمان لیگ شده است.

او افزود: می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند که در لحظه می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند؛ با بودن ۲ - ۳ نفر از بازیکنانشان در هر بازی و هر تیمی می‌توانند تأثیرگذار باشند و این کار ما را سخت کرده است.

سرمربی فولاد درباره درخواست فولاد برای تغییر ساعت دیدار برابر پرسپولیس گفت: با توجه به این که بازی استقلال به تعویق افتاده، ما درخواست کردیم که ساعت بازی تغییر کند؛ دو نکته وجود دارد؛ یکی این است که ما ساعت ۶ بازی می‌کنیم، ساعت ۸ بازی تمام می‌شود و تیم ما ساعت ۹ پرواز دارد. چگونه باید به فرودگاه برسیم؟

نکونام ادامه داد: درخواست اولیه ما قبل از لغو بازی استقلال بود و نکته دوم این است زمانی که بازی استقلال - هوادار کلا لغو شده، دلیل برگزاری بازی در این سرمای شهر تهران و در ساعت ۱۸ را نمی‌فهمم.

او گفت: چرا باید بازیکنان هر ۲ تیم سختی بکشند؟ ساعت ۶ بعد از ظهر دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و ۲ تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟

جواد نکونام افزود: همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم؛ من نمی‌دانم سازمان لیگ بر چه اساس و چه مبنایی بازی را ساعت ۱۸ گذاشته و آن را تغییر نمی‌دهد. ما هر زمانی که اعلام کردیم ساعت بازی‌مان را تغییر دهید هیچ وقت با ما هماهنگی انجام ندادند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.