سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوق‌ها پلکانی افزایش می‌یابد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در بودجه سال آینده حقوق‌ها پلکانی افزایش می‌یابد و کسانی که حقوق کمتری داشته اند، افزایش حقوق خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  محمد حسینی گفت: حقوق‌های نجومی نوعی بی عدالتی در کشور است و دولت عزم جدی بر اصلاح این موضوع دارد و ضعف‌ها و مشکلاتی وجود دارد که دولت سیزدهم و مجلس انقلابی برای حل این مشکلات عزم خود را جزم کرده اند.

به گفته او در هشت سال گذشته بسیاری از پروژه‌ها حتی با بالای ۹۰ درصد پیشرفت رها شدند و بخش عظیمی از اعتبارات دولت صرف کار‌های جاری شد.

در دولت سیزدهم بنا بر کار گذاشته شده است و تلاش می‌شود ساخت و ساز‌ها در حوزه جاده و حمل و نقل سرعت یابد و از بخش خصوصی استفاده شود و در سند همکاری راهبردی ۲۵ ساله با چین نیز به این مسایل توجه شده است و با اختیار داده شده به استانداران امور مردم تسهیل می‌شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر خود به منطقه ترشیز از دیروز آغاز شد جاده‌های شادمهر به کاشمر و خلیل‌آباد به بردسکن بازدید و در جلساتی جداگانه با مدیران صندوق‌های قرض الحسنه و نخبگان، فرهیختگان و جمعی از روحانیان منطقه ترشیز شامل شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ دیدار کرد و پیش از ظهر امروز کاشمر را به سمت گناباد ترک نمود.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.