سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد شدید پدیده غالب جوی امروز در خراسان رضوی است

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز وزش باد در استان شدید و در برخی مناطق با احتمال بروز گرد و غبار و بروز خسارت باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  زهرا عنایتی گفت: از شب گذشته سامانه بارشی وارد خراسان رضوی شده است و بارندگی در اکثر نقاط رخ می‌دهد که پراکنده و غالبا به صورت برف و در برخی نقاط به شکل برف و باران است.

"تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات وزش باد شدید، تامین سوخت زمستانی و همچنین تنظیم دمای گلخانه‌ها، واحد‌های مرغداری و دامداری‌ها" دیگر توصیه‌های ضروری برای جلب توجه شهروندان نسبت به آمادگی برای مواجهه با شرایط جوی ظرف این مدت هستند.

او گفت: امشب و اوایل وقت فردا صبح شاهد پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب مناطق خراسان رضوی خواهیم بود. همچنین روند کاهش دما از امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و تا صبح یکشنبه ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی فعلی تا فردا ظهر از مرز‌های شرقی خراسان رضوی خارج و پس از آن جو پایدار می‌شود.

عنایتی گفت: شب گذشته شهرستان قوچان با منفی چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و شهرستان سرخس با ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بوده است ادامه داد: بیشترین وزش باد طی دیروز از شهرستان سرخس با ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش و ثبت شده است.

او گفت: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای مشهد به پنج درجه بالای صفر و حداقل دمای هوای این شهر به پنج درجه زیر صفر برسد.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.