سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد در چند قدمی تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب آذربایجان‌غربی

سرپرست فرماندار ویژه مهاباد گفت: پروژ‌های ملی بخش درمان در حال اجراست و این شهرستان، پتانسیل تبدیل شدن به قطب درمانی جنوب آذربایجان‌غربی را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- امیر قادری گفت: احداث بیمارستان‌های ۳۵۰ تختخوابی دولتی و بیمارستان ۸۶ تختخوابی تامین اجتماعی این شهرستان که جز پروژه‌های ملی محسوب شده در راستای توسعه بخش درمانی شهرستان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و مهاباد به قطب درمانی منطقه تبدیل خواهد کرد.

وی گفت: در راستای تسریع در روند ساخت این پروژه‌ها با همکاری نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم اعتبارات لازم و نقدینگی پروژه به موقع تامین و مراحل تکمیل آن به اتمام برسانیم.

سرپرست فرماندار ویژه مهاباد می‌گوید: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه سعی می‌کنیم بیشترین استفاده را از فصل عمران برای تسریع در عملیات احداث این پروژه‌های بهره گیری کنیم.

به گفته قادری راه اندازی این ۲ بیمارستان علاوه بر تامین نیاز درمانی شهرستان می‌تواند خدمات درمانی مطلوبی به سر ریز بیماران مرکز استان و حتی شهر‌های اطراف ارائه کند.

وی گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان و نهاد‌های دولتی موظف به همکاری از روند ساخت این پروژه‌ها هستند، اولویت فرمانداری نیز تکمیل و به بهره برداری رسیدن پروژه‌های تاثیر گذار و با پیشرفت فیزیکی بالا است تا روند ارتقای شاخص‌های توسعه تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.