سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های بزرگداشت مقام زن در دانشگاه‌های فارس

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های بزرگداشت مقام زن در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - ندا اسدی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، نقش تاریخ ساز این بانوی بزرگ، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن، برنامه‌های متنوعی در دانشگاه‌های استان فارس با هدف بزرگداشت مقام والای حضرت زهرا (س) و تبلیغ و ترویج سبک زندگی فاطمی برگزار می‌شود.

او با تاکید بر گرامیداشت شأن والای مادری و تکریم حرمت زن بر مبنای نگاه اسلام و انقلاب، گفت: تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از طریق تولید و انتشار محتوا در فضای حقیقی و مجازی در افکار عمومی جامعه از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در دانشگاه‌های فارس است.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر اجرای برنامه‌های جدید و مبتکرانه برای ترویج سبک زندگی فاطمی تاکید کرد و گفت: برگزاری وبینار‌های تبیینی، راه‌اندازی پویش‌های دخترانه ویژه دانشجویان و تجلیل از زنان و دختران الگو از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در دانشگاه‌های فارس است.

اسدی از تکریم ایثارگری و فداکاری همسران جانبازان و شهدا خبر داد و با تاکید بر ترویج و برجسته سازی سبک زندگی عفیفانه گفت: زنان در فرهنگ، هنر و سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش شایسته دارند.

او با اشاره به نقش زن در فرهنگ سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح، گفت: یک زن می‌تواند با خودباوری نقش شایسته‌ای را در تولید، اقتصاد، نهضت علمی و فناوری ایفا کند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه به نقش افتخارآفرینی، حماسه سازی و عزت ملی زنان و دختران اشاره کرد و گفت: شعار «زن، سیره فطمی، ایمان آگاهانه و زیست مؤمنانه» به عنوان یک راهبرد محوری مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.