سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان:

درخشش بانوان تکواندوکار استان سمنان در مسابقات کارگران کشور

دولتی گفت: ٢بانوی تکواندوکار استان سمنان در مسابقات کارگری کشور موفق به کسب مدال طلا شدند و در بخش تیمی نیز به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمد دولتی رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان گفت: فرزانه سادات طباطبایی و نگین عدالت نیا بانوان تکواندوکار در کنار مهناز مقصودی مربی خود به مسابقات تکواندو قهرمانی کارگران کشور در بخش کیوروگی به کاشان اعزام شدند.

برای نخستین بار در تاریخ مسابقات کارگری کشور، اعزام بانوان استان سمنان انجام شد و ورزشکاران در اولین اعزام خود موفق به صعود فینال و کسب عنوان قهرمانی مسابقات شدند.

طباطبایی در وزن سوم این رقابت‌ها در بازی اول خود در مقابل حریف کاشانی با نتیجه ۴٢ به ٢ به پیروزی رسید و در بازی دوم با امتیاز ٢۴ به ٢٣ بر حریف قزوینی خود غلبه و به فینال مسابقات راه یافت.

طباطبایی در فینال به مصاف تکواندوکار اصفهانی رفت و با پیروزی ٢۵ به پنج موفق به کسب مدال طلا شد.

عدالت نیا نیز در وزن چهارم و اولین بازی خود به دلیل انصراف خراسان رضوی به دور دوم راه یافت و موفق به کسب نتیجه ٢٠ بر صفر و غلبه به حریف کرمانی خود شد.

 عدالت نیا در بازی فینال به مصاف نماینده اصفهان رفت و با امتیاز ٢٢ بر٢ موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد.

 در نتیجه تیمی نیز، با کسب ٢ نشان طلا، تیم بانوان انجمن تکواندو کارگران استان سمنان در بخش کیوروگی بر سکوی دوم کشور ایستاد.

تیم آقایان انجمن تکواندو کارگران استان سمنان با حضور ۶ بازیکن در بخش‌های کیوروگی و پومسه فردا به مسابقات کارگری کشور در کاشان اعزام می‌شوند و از روز شنبه ٢ بهمن ١۴٠٠ رقابت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.