سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یازدهمین گردهمایی گردان ۴۱۰ غواص در شهرستان انار

یازدهمین گردهمایی گردان ۴۱۰ غواص با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از استان های مختلف کشور در شهرستان انار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- یازدهمین گردهمایی گردان ۴۱۰ غواص با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس  و رزمندگان غواص از استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و  بندرعباس در تالار ملائکه شهرستان انار برگزار شد. 

حجت الاسلام جلالی، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف این گردهمایی، توصیه به نسل جوان و همچنین حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

او می گوید: اصل این گردهمایی را باید قدر بداریم و همه ساله این نشست‌ها را داشته باشیم؛ زیرا این گونه نشست‌ها ارتباط بین رزمندگان، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و  تهیه کتاب و فیلم خصوصا برای گردان ۴۱۰ غواص  را فراهم می کند. 

حجت الاسلام جلالی می گوید: جنگ تمام شده است؛ ولی دفاع، از جمله: دفاع اقتصادی، فرهنگی و غیره ادامه دارد. 

در این مراسم بعضی از رزمندگان غواص خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و همچنین دلاوردی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بازگو  کردند.

در این گردهمایی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با ابریشم بافته شده بود به وسیله پدرسردار شهید صابری و نماینده مردم انار و رفسنجان  در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد. 

همچنین در این مراسم مادر شهید ناصر حیدرپور برای اولین بار از کتاب، قرآن و لباس غواصی شهیدش رونمایی کرد. 

این مراسم با گلباران قبور شهدای انار همراه بود. همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از عکس و پوستر رزمندگان و شهدای غواص برپا شده بود. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.