سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری دلفان:

تمام راه‌های ارتباطی شهرستان دلفان در لرستان مسدود شد

سرپرست فرمانداری دلفان گفت: تمام راه‌های ارتباطی درون و برون شهری این شهرستان مسدود شده است و تردد در هیچکدام از محور‌های شهری و روستایی آن امکانپذیر نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -علی اصغر قهرمانی گفت: بارش برف سنگین و کولاک در این شهرستان شدت گرفته است و هم اکنون راه ارتباطی و دسترسی تمام ۴۴۶ روستای دلفان مسدود است و حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت این روستا‌ها در محاصره برف هستند.

سرپرست فرمانداری دلفان گفت: همچنین راه‌های اصلی نورآباد (مرکز دلفان) به نهاوند، کرمانشاه و خرم آباد به دلیل بارش شدید برف بسته شده است و این شهرستان در محاصره کولاک و برف قرار دارد.

قهرمانی گفت: شهرستان دلفان یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر راه دسترسی دارد که به دلیل کولاک برف در حال حاضر امکان تردد از این محور‌ها حتی با استفاده از زنجیر چرخ وجود ندارد.

هم اکنون ارتفاع برف در شهر نورآباد مرکز دلفان به ۲۰ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر رسیده و کولاک شدید تردد در معابر عمومی را برای مردم سخت کرده است.

گفتنی است به سبب کاهش شدید دمای هوا سرما و یخبندان در دلفان حاکم شده و سطح کوچه و معابر را لایه‌های عظیم یخ پوشانده است، سرما و یخبندان موجب شکستگی برخی کنتور‌های آب منازل مسکونی شد و روشن کردن خودرو‌هایی که در معابر است به سختی صورت می‌گیرد.

بر اساس اعلام اداره هواشناسی برای روز جمعه هوای سرد و یخبندان در دلفان پیش بینی می‌شود که احتمال دارد دمای هوا به کمتر از ۲۰ درجه زیر صفر کاهش یابد.

دلفان با مرکزیت شهر نورآباد سردترین شهرستان لرستان است که با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: فرمانداری ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.