سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز نمایشگاهی اصفهان تا پایان امسال در بصره عراق

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: مرکز نمایشگاهی استان تا پایان امسال در شهر بصره عراق راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - علیرضا مرتضوی امروز در اجلاس شورای اسلامی شهرستان‌های اصفهان در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گفت: مذاکرات و تفاهم نامه راه اندازی نمایشگاه در بصره کشور عراق با شهردار آن شهر انجام شده و تا پایان امسال این مهم به سرانجام خواهد رسید.

راه اندازی مرکز نمایشگاهی در بصره براساس اشتراک اعتقادی و فرهنگی مردم ایران و عراق خواهد بود و با توجه به همراهی و علاقه مندی شهردار بصره در تحقق این امر شاهد برگزاری بسیاری از رویداد‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های نمایشگاهی خواهیم بود.

او در زمینه نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت شهری با استفاده از فعالان این عرصه و استادان حوزه شهری گفت: در تقویم نمایشگاه‌های اصفهان این موضوع مغفول مانده و شرکت نمایشگاه‌ها آمادگی پیش بینی زمان برای چنین رویدادی را دارد تا به واسطه تعامل و همکاری و برپایی نمایشگاهی برای به اشتراک گذاری توانمندی‌ها ایجاد شود.

اجلاس شورای اسلامی شهرستان‌های اصفهان امروز با محوریت فرصت‌ها و چالش‌های استان در حوزه مدیریت شهری و نقش شورا‌ها در ایجاد توسعه پایدار در محل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.