سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی خوزستانی‌ها برای میزبانی جام تختی

متولیان کشتی استان خوزستان با جدیت به دنبال میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان- رمضان جمال پور سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان با بیان اینکه خواستار میزبانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از فدراسیون کشتی هستیم، اظهار داشت: جلسه‌ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون در خصوص درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و برگزاری آن در شهر اهواز داشتیم، که مقرر شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالاً در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در روز‌های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار کنیم.

او به هزینه‌ها و نحوه تامین آن اشاره کرد و گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه‌های برآورد شده تقریباً یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این مقدار خواهد رسید. با اسپانسر‌ها هم صحبت کرده ایم و از هئیت کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.

سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعاً شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.