سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بر اثر بارش برف و کولاک؛

سه محور ارتباطی استان همدان مسدود شد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بارش برف و کولاک شدید سه محور ارتباطی استان همدان را مسدود کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ عزیزی گفت:هم اکنون سه محور ارتباطی، همدان – کرمانشاه، همدان – سنندج و همدان – ملایر، به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده و رانندگان باید تا عادی شدن شرایط آب و هوایی از ورود به این مسیر‌ها خودداری کنند.

او گفت:تا مساعد شدن شرایط، رانندگان لازم است از سفر‌های غیر ضروری خودداری و درصورت ضرورت ضمن رعایت نکات امینی از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای برف روبی و نمک پاشی و همچنین ارائه خدمات به خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک آماده باش هستند.

سرهنگ گفت: طرح زمستانی پلیس از یکم دی سالجاری آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

کولاک شدید ۵۰۰ خودرو را با مشکل مواجه کرد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت:به علت کولاک و تصادف در برخی محورها ۵۰۰ دستگاه خودرو در محورهای همدان به کردستان، کرمانشاه و ملایر با مشکل مواجه شده اند.

سرهنگ رضا عزیزی گفت : به‌دلیل شرایط جوی، دید رانندگان تا ۱ متر کاهش پیدا کرده است طول محور همدان به کردستان، ملایر و کرمانشاه مسدود شده و حتی از ورود خودروها با زنجیر چرخ به این محورها جلوگیری خواهد شد در حال حاضر اولویت پلیس راه نجات مردم و جلوگیری از گرفتاری خودروها در کولاک است.

او گفت :از ساعاتی پیش با اعلام این خبر به هلال احمر از آنان تقاضای کمک کرده‌ایم و  مادامی که بادشدید در محورها وجود داشته باشد، نجات خودروهای گرفتار شده ممکن نخواهد بود.

سرهنگ عزیزی گفت: براساس پیش بینی هواشناسی، باد شدید تا غروب ادامه خواهد داشت با این وجود در تلاش هستیم تا خودروهای گرفتار را نجات و از ورود خودروهای جدید به این جاده‌های خطرآفرین جلوگیری کنیم .

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.