سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی به بیش از ۸۱۰ هزار تماس تلفنی در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سامانه الکترونیک (MCMC) را گامی مهم به منظور پایش مراقبت‌های درمانی در فارس برشمرد و از پاسخگویی به بیش از ۸۱۰ هزار تماس تلفنی با این مرکز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - دکتر مهرداد شریفی در نشستی با حضور مسئولان مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد این معاونت، راهکار‌های بهبود فرآیند‌ها و آخرین اقدامات این مرکز را ارزیابی کرد.

او گفت: مردم فارس می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان‌ها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه کنند و در صورت برطرف نشدن موضوع، با مرکز پایش مراقبت‌های درمانی با شماره تلفن ۱۸۱۹ تماس بگیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، هدایت هدفمند بیماران اعزام شده، پیگیری روند درمان بیماران در گروه‌های پُرخطر و به حداقل رساندن تاخیر در نقل و انتقالات بیماران به واسطه وجود تخت خالی و یا مرکز متناسب با شرایط بیمار را از اهمیت و تاثیرات این مرکز در چرخه خدمات سلامت فارس عنوان کرد.

این مقام مسئول، پایش مستمر اقدامات اورژانس با هدف مداخله به موقع در خصوص موارد مشاهده شده در اجرای فرآیند‌ها و گردش خدمات، کاهش مرگ و میر و گروه‌های آسیب پذیر و پرخطر و اطلاع رسانی به متقاضیان خدمات درمانی را از دیگر وظایف مرکز پایش مراقبت‌های اولیه درمانی MCMC برشمرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.