سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس اردبیل به ۴۵۰ مسافر گرفتار در کولاک گردنه صائین امدادرسانی کرد

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس به ۴۵۰ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک گردنه صائین امدادرسانی و در مکان‌های مطمئن اسکان موقت داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سردار هوشنگ حسینی گفت: با هماهنگی‌های برون سازمانی و هدایت عملیاتی هدفمند و از همه مهم‌تر نقش‌آفرینی پلیس، ۴۵۰ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک گردنه صائین در مدارس، مساجد و دفتر امام جمعه شهرستان نیر اسکان موقت داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به حاکمیت کولاک برف در گردنه‌های برف‌گیر و جاده‌های کوهستانی، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن خودرو تاکید کرد و گفت: با توجه به یخبندان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

سردار حسینی می‌گوید: رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند و به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانون‌مندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

او از آمادگی کامل مأموران پلیس‌راه جهت ارائه خدمات به رانندگان و مسافران خبر داد و گفت: اطمینان از سالم و آماده به کار بودن ترمزها، چراغ‌های عقب و جلو، باطری و شیلنگ‌های رابط خودرو در کنار استفاده از ضدیخ از دیگر توصیه‌های پلیس در ایام زمستان است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.