سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

دو مسئول کرمانی به دلیل اخلال در تولید پای میز محاکمه می‌روند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار و تفهیم اتهام مدعی العموم به دو مسئول به دلیلی حمایت نکردن از تولید خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  سالاری گفت: در  رابطه با حمایت نکردن از تولید دو پرونده در معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده است.

او می گوید: مجموعه قضایی استان کرمان دفاع تمام قد و قانونی از تولیدکنندگان به عنوان افسران جبهه اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داده است و با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی تلاش می‌کند که بهترین راهکار‌های قانونی جهت تسهیل کار واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات آن‌ها را فراهم کند.

سالاری گفت:بار‌ها به مدیران مربوطه تذکر داده شده است که  اجرا نشدن مصوبات قانونی و کارشناسی شده ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مسئولیت کیفری و قضایی به دنبال دارد و از این رو مدیرانی که همکاری لازم به منظور حل مشکلات موجود را نداشته اند به دادسرای کرمان احضار شده و تفهیم اتهام آن‌ها نیز انجام شده است.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان می گوید: مصوبات ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه و سازمان‌های نظارتی و امنیتی انجام و با پشتوانه قضایی صادر می‌شود و از این رو اجرای آن‌ها باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

به گفته او تمامی مدیران در تمامی سطوح باید به این باور دست یابند که کشور در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد و سربازان این جبهه نیز تولیدکنندگان، کارگران و نیرو‌های مولد بنگاه‌های اقتصادی هستند که حمایت از آن‌ها امری ضروری و غیرقابل انکار است.

دادستان کرمان با اشاره به این مطلب که متاسفانه برخی مسئولان هنوز ابعاد جنگ گسترده اقتصادی تحمیل شده به کشور را باور نکرده اند، گفت: هر فرد در هر جایگاهی در صورت قصور یا اهمال در مسیر حمایت از تولید، از باب اخلال در نظام تولیدی کشور، تضییع بیت المال و یا  اجرا نشدن قوانین و مقررات قانونی و دولتی مورد پیگیری قرار گرفته و مسئولیت کیفری خواهد داشت.

سالاری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رفع موانع تولید نامگذاری گردیده، متاسفانه برخی از مسئولان خواسته یا ناخواسته به جای رفع موانع عملا در مسیر تولید و برای تولیدکنندگان مانع ایجاد کرده وسنگ در مسیر تولید قرار می‌دهند که این دادستانی در جهت اجرای این تکلیف ولایتی اعلامی از سوی مقام معظم رهبری که لازم الاجرا وحکومتی است، به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.