سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان :

با کم کاری هیچ مسئولی مماشات نمی‌کنیم

استاندار کردستان گفت: نمی‌توانیم بر سر خدمت‌رسانی به مردم مماشات کنیم و از همه مدیران استان درخواست میکنیم که تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم بکارگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دکتر اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، گفت: داشتن برنامه‌ریزی از سوی مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط مختلف یک نیاز لازم و ضروری است.

او می گوید: بعد از چندین سال انتظار خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد نزول رحمت الهی هستیم و به همین دلیل انتظار می‌رود که مدیران با خدمت رسانی به موقع به مردم اجازه ندهند که کمبود خدمات و امکانات این شیرینی را تلخ کند.

استاندار کردستان با بیان اهمیت همکاری و تعامل بین دستگاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، گفت: خوشبختانه همه مدیران استان پای کار بودند و نیاز است که برنامه‌ریزی بهتری در این زمینه صورت گیرد تا کم و کاستی‌ها به ویژه در سنندج پوشش داده شود.

زارعی کوشا ضمن تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر روند خدمت رسانی به مردم در تمامی بخش‌ها، گفت: با کم کاری هیچ مسئولی مماشات نمی‌کنیم و لازم است همه دستگاه‌های نظارتی ضمن انجام رسالت خود با هرگونه تخلف و کم کاری در این زمینه برخورد کنند.

او با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای تامین کالای مورد نیاز مردم،گفت: مردم هیچ نگرانی در خصوص تامین مایحتاج خود نداشته باشند و ما در استان در زمینه گندم و آرد هیچ مشکلی نداریم.

استاندار کردستان به اهمیت مسئله اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مسئله به وجود آمده در استان به دنبال بارش‌های اخیر به مسئله اطلاع رسانی وابسته است و باید در کنار بیان مطالبات مردم، خدمات صورت گرفته از سوی نهاد‌های مختلف نیز به مردم اطلاع رسانی شود

زارعی کوشا می گوید: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته و احتمال بارش برف طی امشب و فردا، هماهنگی‌ها صورت گرفته و انتظار می‌رود که مدیران شهری کردستان به ویژه فرمانداری‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
كدام مديرت بحران سه روزه برف امده هروزبايد2ساعت زودتر ازخواب بيدارشم تودماي منفي17درجه برم سركار با پاي پياده چون هيچ كدوم از راه اي اصلي درست حسابي پاك نشده يا يخ زده.اگم مسافر كشي باشه بايد 20برابر كرايه عادي رو بهش بدي آخه چه مديريتي ،كدوم مديريت بحراني نان تو نان واي دست نمي افته بخاطر نبود آرد تعطيله جايم باز باشه بايد حدقل چند ساعت توصف باشي تا بتونن 10تا نان بدن دستت .خجالت بكشيد