سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۳۲ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : ۳۲ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در آماده باش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرزین معتمدی گفت : با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید بارش‌ها و اعلام هشدار نارنجی برای استان کرمانشاه، ۳۲ تیم عملیاتی هلال احمر برای امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

در بارش‌های چند روز گذشته ۳۰ تیم عملیاتی جهت امدادرسانی در شهر‌ها و روستا‌های گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده‌اند و برای بارش‌های پیش رو ۳۲ تیم عملیاتی جدید آمادگی کامل دارند.

پایگاه‌های امداد و نجات شهری و بین شهری و سه تیم واکنش سریع در استان در صورت لزوم امدادرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها را پوشش می‌دهند.

 ۴۰ دستگاه آمبولانس و خودرو‌های کمک‌بر و تجهیزات مرتبط با رفع آبگرفتگی معابر و منازل برای امدادرسانی احتمالی آماده شده‌اند.

با توجه به احتمال بارش‌های شدید و برف و کولاک، شهروندان از هرگونه مسافرت غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه ضرورتی برای مسافرت وجود دارد تجهیزات زمستانه اعم از زنجیرچرخ و لباس گرم و خوراک کنسرو شده به همراه داشته باشند.

پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان کرمانشاه در صورت گرفتار شدن هم وطنان در جاده‌ها برای اسکان اضطراری با تمام امکانات آمادگی دارند و شهروندان در صورت نیاز هرگونه حادثه در جاده را به شماره ۱۱۲ هلال احمر اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.